Poziv za podnošenje ponuda u postupku javne nabavke male vrednosti JNMV 03/2014
ШКОЛА ЗА ДИЗАЈН БОГДАН ШУПУТ НОВИ САД
Јанка Веселиновића 22
Број: 01-138
Датум:28.03.2014
На основу члана 60. Закона о јавним набавкама(Сл.гласник РС број 124/12,) Правилника о обавезним елементима конкурсне документације у поступцима јавних набавки («Сл. Гласник РС» бр. 29/13) и Одлуке о покретању јавне набавке бр.01-136 од 28.03.2014. год.Наручилац
ШКОЛА ЗА ДИЗАЈН БОГДАН ШУПУТ НОВИ САД
Јанка Веселиновића 22
у п у ћ у је
ПОЗИВ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА У ПОСТУПКУ ЈАВНЕ НАБАВКЕ МАЛЕ ВРЕДНОСТИ ЈНМВ 03/2014
-
Наручилац:
Школа за дизајн Богдан Шупут Нови Сад
Јанка Веселиновића 22
ПИБ: 100715122,
МАТ.БРОЈ:08066957
Интернет страница:www.skolazadizajnbogdansuput.edu.rs
е – mail:designbs@nspoint.net
-
Врста наручиоца
Просвета
3. Врста поступка јавне набавке:
Јавна набавка мале вредности
4. Врста предмета јавне набавке :Добра
5. Предмет јавне набавке: Предмет јавне набавке мале вредности је набавка добара – административни материјал и материјал за образовање обликована по партијамаи то:
ПАРТИЈА 1 – ТОНЕРИ
ПАРТИЈА 2 – АДМИНИСТРАТИВНИ МАТЕРИЈАЛ
ПАРТИЈА 3 -СЛИКАРСКЕ БОЈЕ
,а према спецификацији која чини саставни део Конкурсне документације.
Назив и ознака из општег речника:
ПАРТИЈА 1:
шифра30125110 – тонер за ласерске штампаче и телфак машине
шифра30125120 – тонер за фотокопир апарате
ПАРТИЈА 2:
– шифра 30190000- разна канцелариска опрема и потрепштине
ПАРТИЈА 3:
– шифра 44812000 – сликарске боје
6. Јавна набавка се спроводи ради закључења уговора о јавној набавци мале вредности
7. Критеријум за доделу уговора: Одлука о додели уговора у јавној набавци мале вредности -добара – административни материјал и материјал за образовање ” ЈНМВ 3/2014 донеће се применом критеријумакритеријум НАЈНИЖА ПОНУЂЕНА ЦЕНА.
8. Начин преузимања конкурсне документације
Конкурсна документација се може преузети на Порталу јавних набавки и интернет страници наручиоца : www.skolazadizajnbogdansuput.edu.rs
Адресa и интернет адресa државног органа или организације, односно органа или службе територијалне аутономије или локалне самоуправе где се могу благовремено добити исправни подаци о пореским обавезама, заштити животне средине, заштити при запошљавању, условима рада и сл:
-
Mинистарство финансија и привреде Пореска управа, Модене 7 , 21000 Нови Сад http://www.poreskauprava.gov.rs
- Градска пореска управа ,Булевар Михајла Пупина 3, IV спрат Град Нови Сад http://www.novisad.rs/gradska-poreska-uprava
-
Завод за социјално осигурање , Житни трг 1 , 21000 Нови Сад , Република Србија, http://www.lat.rfzo.rs/
-
Завод за заштиту радника Нови Сад, Футошка 121, Нови Сад, http://medicinarada.rs/
-
Градска управа за заштиту животне средине : Руменачка 110, 21000 Нови Сад, Република Србија , http://www.environovisad.org.rs/
9. Начин подношења понуде и рок:
Понуде са припадајућом документацијом достављају се у затвореној и запечаћеној коверти на адресу Наручиоца са обавезном назнаком на лицу коверте: Понуда за јавну набавку мале вредности бр. ЈНМВ3/2014 Набавка добара – административни материјал и материјал за образовање.
са назнаком ,,НЕ ОТВАРАТИ”, поштом или лично преко писарнице Наручиоца . На полеђини коверте обавезно навести назив, адресу, број телефона као и име особе за контакт.
Рок за достављање понуда је 09.04.2014.године до 14,00 часова. |
Благовременом ће се сматрати све понуде које стигну на адресу Наручиоца најкасније до 09.04.2014.године до 14,00 часова.
Понуде које буду примљене након датума и сата одређеног за подношење понуда сматраће се неблаговременом.
По окончању поступка отварања понуда службеник за јавне набавке, вратиће све неблаговремено поднете понуде понуђачима, неотворене и са назнаком да су поднете неблаговремено.
Понуде са варијантама нису дозвољене.
10. Место, време и начин отварања понуда:
Јавно отварање понуда обавиће се у згради Наручиоца , на дан 09.04.2014.године , са почетком у 17,00 часова.
11. Услови под којима представници понуђача могу учествовати у поступку отварања понуда:
Јавном отварању понуда могу присуствовати овлашћени представници понуђача, који су дужни да својство представника понуђача докажу предајом потписаног и овереног овлашћења комисији за јавну набавку.
12. Рок за доношење одлуке о додели уговора:
Рок за доношење одлуке о додели уговора је 10 (десет) дана од дана јавног отварања понуда.
13. Лице за контакт:
Службеник за јавне набавке – Славица Шкрбић, телефон 069/799-016
14. Начин на који понуђач може тражити додатне информације и појашњења :
Понуђач може, у писменом облику, на адресу Наручиоца- Школа за дизајн Богдан Шупут Нови Сад, Јанка Веселиновића 22 или путем е-маил-а: E-mail: designbs@nspoint.net са назнаком – „Додатне информације/појашњења за Комисију за јавну набавку мале вредности – добара – административни материјал и материјал за образовање “, тражити од наручиоца додатне информације или појашњење у вези са припремањем понуде, најкасније 5 дана пре истека рока за подношење понуда. Тражење додатних информација и појашњења телефонски није дозвољено.
Службеник за јавне набавке
Славица Шкрбић
Конкурсну документацију за јавну набавку 3-2014 можете преузети на следећем линку: KD3-2014